Vybíráte téma pro své podnikání nebo třeba účet na sociálních sítích? Jeho základem by vždy měla být Business Trifecta. Je to téma, které miluji, mám v něm dostatečně velké znalosti a zkušenosti – a je profitabilní.

Každá ze 3 oblastí má v tomto případě stejnou váhu.

  • Vaše téma vás nebaví, ale spatřujete v něm prodejní potenciál? Nejspíš budete mít problémy s autenticitou – a také se budete na denní bázi zabývat něčím, co vám nedělá radost.
  • Téma vás baví, ale nemáte v něm dostatečné znalosti a zkušenosti? Pak se ho klidně držte dál, ale obojí si doplňte. Jinak škodíte svým klientům a kazíte si dlouhodobou pověst.
  • Téma vás baví a umíte ho, ale vaše cílovka nemá peníze nebo je za danou věc není ochotná vydat? Pak máte hobby, nikoliv podnikání.

Pokud jediný kousek z trojice chybí, zaděláváte si na neúspěch nebo na to, že se v daném tématu budete dlouhodobě trápit…

Jak v Business Trifectě obstojí vaše téma?

Je to tvoje!

Stáhni si svůj tahák pro sociální sítě, který ti pomůže vytvářet příspěvky třeba po celý rok!

Freebie už letí k tobě do schránky!

Pin It on Pinterest